Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Więcej szczegółów znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Szkolenie

Projektowanie i analiza badań HR

Konstruuj rzetelne kwestionariusze i wyciągaj trafne wnioski!

szkolenie online na żywo
2 dni
Imienny certyfikat
Wyślij zapytanie
Najbliższy termin:
05 --06.06.2024
9:00 –16:00
online, MS Teams
Zapisz się
Badania HR to jedno z kluczowych narzędzi HR.

Dobrze przeprowadzone, dają praktyczne wnioski, które po wdrożeniu budują zaangażowanie pracowników w organizację. Przeprowadzone błędnie, rozbudzają nadzieje pracowników i powodują frustrację.

W ramach szkolenia nauczysz się prowadzić badania pracowników od A do Z. Zaczynając od zadania odpowiednich pytań, przez przeprowadzenie badania, analizę wyników po wdrożenie wniosków w organizacji. Zyskasz narzędzie do budowania zaangażowania pracowników w oparciu o dane.

Chcesz korzystać z danych od pracowników w swojej pracy, ale nie wiesz od czego zacząć?

Nie wiesz jak zaprojektować i przeprowadzić proces badania aby uzyskać trafne wyniki?

Nie wiesz jak skonstruować trafne i rzetelne pytania?

Nie wiesz jakiego typu analizy przeprowadzić na otrzymanych wynikach?

Chcesz poznać dobre praktyki w zakresie projektowania badań HR i uniknąć najczęstszych błędów?

Jeśli tak, to szkolenie Projektowanie i analiza badań HR
jest właśnie dla Ciebie
.

Zapisz się

Dzięki szkoleniu dowiesz się:

checklista
Jak krok po kroku przeprowadzić badanie pracowników w Twojej organizacji
podpisywany dokument
Jak zaprojektować trafny i rzetelny kwestionariusz
ikona młotek i klucz
Jakich narzędzi użyć do przeprowadzenia badania
lupa ze strzałką do góry
Jak analizować wyniki, aby wyciągać trafne wnioski
kciuk do góry
Jak uniknąć najczęstszych błędów popełnianych podczas prowadzenia badań ankietowych

Poznaj kluczowe korzyści dla Ciebie:

Projektowanie i prowadzenie badań HR to konkretne umiejętności, dzięki którym pokażesz zarządowi i menedżerom jak zadowolenie i zaangażowanie pracowników przekłada się na wyniki firmy.

trzy postacie

Wywieraj większy wpływ na zarząd i liderów – komunikuj się liczbami i przedstawiaj twarde dowody z badań

wykres wzrostowy

Buduj efektywne programy dla pracowników – projektuj swoje działania w oparciu o dane

kciuk do góry

Wyróżnij się na rynku pracy unikalnymi kompetencjami w obszarze prowadzenia badań HR i zarabiaj więcej.

Co zyska Twoja firma?

Firmy, które regularnie prowadzą badania pracowników zyskują!
Wzrost zaangażowania pracowników
Mniejsza rotacja
Wzrost efektywności pracowników
Wzrost zadowolenia klientów

Co zyska Twoja firma?

Firmy, które regularnie prowadzą badania pracowników zyskują!

trzy postacie
Wzrost zaangażowania pracowników
postacie w kole
Mniejsza rotacja
lupa ze strzałką do góry
Wzrost efektywności pracowników
kciuk do góry
Wzrost zadowolenia klientów

Dla kogo jest to szkolenie?

Na szkoleniu najwięcej skorzystają:
Dyrektorzy HR, HR Managerowie, HR Business Partnerzy, Specjaliści w obszarze HR, Konsultanci HR, którzy chcą systematycznie zbierać dane od swoich pracowników i podejmować na ich podstawie lepsze decyzje.

grupa ludzi przy stole w biurze podczas prezentacji

Program szkolenia

Moduł 1

Określenie celu badania - czyli co mierzyć w HR?

Rodzaje badan HR: badania employee experience(np. satysfakcja, zaangażowanie, nps) badanie przyczyn rotacji – exit interview, badania candidate experience, badanie efektwyności onboardingu, itp.
Przegląd badań na temat związków satysfakcji pracowników, zaangażowania, NPS, wsparcia organizacyjnego oraz innych zmiennych z kluczowymi wskaźnikami firmy
Wybór odpowiedniego celu badania na podstawie kontekstu organizacyjnego oraz danych z badań naukowych
Moduł 2

Tworzenie narzędzia pomiarowego cz. 1 - tworzenie treści pytań do klasycznych badań oraz pulse survey

Operacjonalizacja badanego zjawiska np. satysfakcji, zaangażowania, candidate experience, przyczyn rotacji
Reguły budowania pytań kwestionariusza
Najczęściej popełniane błędy na etapie formułowania pytań
Moduł 3

Tworzenie narzędzia pomiarowego cz. 2 - dobór skali, opcji do wyboru, typów pytań

Dobór odpowiednich typów pytań do badanego problemu
Dobór odpowiedniej skali – poziomu pomiaru
Tworzenie możliwych odpowiedzi do wyboru –projektowanie kafeterii
Moduł 4

Praktyczne aspekty prowadzenia badania

Dobór próby
Sposób dystrybucji ankiety
Metody zachęcania pracowników do udziału w badaniu
Częstotliwość prowadzenia badania
Moduł 5

Narzędzia do prowadzenia badań w firmie

Przegląd narzędzi do prowadzenia badań
Przegląd narzędzi do analizy wyników
Możliwości Office 365 w automatyzacji badań satysfakcji
Moduł 6

Analiza danych z badania cz. 1 - przygotowanie i oczyszczenie danych

Wykrywanie błędów w danych
Radzenie sobie z brakami odpowiedzi
Formatowanie danych do analizy
Analiza czynnikowa zebranych danych
Sprawdzanie rzetelności narzędzia
Moduł 7

Analiza danych z badania cz. 2 - prawidłowe raportowanie danych

Wykorzystanie średniej, mediany oraz odchylenia standardowego do podsumowania wyników badania
Wizualizacja wyników badania z użyciem wykresów i tabel
Pokazywanie różnic w wynikach między grupami/działami poprzez miary wielkości efektu
Moduł 8

Analiza danych z badania cz. 3 - wyciąganie wniosków i badanie relacji w danych

Łączenie danych z badania z innymi danymi w organizacji
Wykonywanie analiz korelacji i regresji w celu odkrycia związków pomiędzy wynikami badania a innymi danymi w firmie
Moduł 9

Komunikowanie wyników badania w organizacji i do zarządu

Narzędzia ułatwiające komunikowanie wniosków
Przygotowanie przekazu dla zarządu
Przygotowanie przekazu dla pracowników
Moduł 10

Wdrożenie wniosków z badania w życie we współpracy z kadrą menedżerską

Planowanie działań na podstawie wyników badania
Angażowanie menedżerów w pracę nad wdrożeniem wniosków w życie.
Moduł 11

Jak uniknąć najczęstszych błędów w prowadzaniu badań HR

Błędy w konstruowaniu kwestionariusza
Błędy w analizie danych
Błędy we wdrażaniu wniosków z badania i komunikowaniu badania w organizacji

Co otrzymasz biorąc udział w szkoleniu?

certyfikat
Imienny certyfikat potwierdzający Twoje nowe kompetencje
ikona filmu
60-dniowy dostęp do nagrania ze szkolenia
folder
Materiały ze szkolenia: prezentacja, pliki MS Excel do samodzielnego wykorzystania
Nie czekaj aż zabraknie miejsc!
Zapisz się już teraz!
Zapisz się
Portret Karola Wolskiego

Prowadzący: Karol Wolski

Nazywam się Karol Wolski, od ponad 12 lat działam w branży HR. Jestem współzałożycielem Mocni w HR. Pomagam firmom i HRowcom we wdrażaniu wskaźników, analityce HR, automatyzacji procesów HR oraz budowaniu HRu opartego na dowodach i danych. 

Prowadzę projekty doradcze, szkolenia i warsztaty dla HRowców oraz menedżerów, na których pokazuję jak używać danych oraz wiedzy naukowej w zarządzaniu ludźmi. Za mną już ponad 4500 godzin zajęć dla przedstawicieli różnych firm. 

Łączę świat biznesu i nauki. Doświadczenie biznesowe zdobywałem pracując jako menedżer w wewnętrznym dziale HR oraz jako konsultant w firmie szkoleniowo-doradczej. Dziś prowadzę swoją firmę doradczą. Analizy danych oraz metodologii pomiaru uczyłem się podczas interdyscyplinarnych studiów doktoranckich na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz podczas prestiżowej szkoły analitycznej prowadzonej na Michigan University. Prowadziłem badania i analizy zarówno dla firm jak i w ramach grantów badawczych. 

W moich warsztatach, kursach oraz projektach doradczych brali udział HRowcy i menedżerowie z m.in.: Grupa Lotos, Capgemnini, Arvato, Innogy, IBM, Carlsberg, Workservice, Polpharma, HCM Deck, Mbank, Pepco,Brainly, X-kom, Moneygram, Leroy Merlin, Agata Meble, KGHM, InPost.

Poznaj opinie o szkoleniu

No items found.

Cena szkolenia

2199 ZŁ NETTO
(2704,77 zł brutto)
kalendarz
05-06.06.2024
9:00 –16:00
logo Teams
online, MS Teams

Potrzebujesz dodatkowych informacji? Chcesz zamówić szkolenie dla swojego zespołu? Napisz lub zadzwoń:

[email protected]
+48 512 096 203

Zapisz się na szkolenie

Wypełnij formularz. Skontaktujemy się z Tobą, aby dopełnić formalności.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Potrzebujesz dodatkowych informacji? Chcesz zamówić szkolenie dla swojego zespołu? Napisz lub zadzwoń:

[email protected]
+48 512 096 203

Przeczytaj nasze artykuły z praktyczną wiedzą HR.

Wskaźniki i dashboard HR

5 min read

Wskaźnik akceptacji ofert – co to jest i dlaczego warto go mierzyć?

Czym jest wskaźnik offer acceptance rate? Dowiedz się z jaką skutecznością Twoja firma przyciąga i zatrzymuje kluczowe talenty!

Analityka HR

5 min read

Jak HR wpływa na biznes? - Rozmowa z cyklu HR 3.0.

Jak pokazać wpływ HRu na biznes? Jak może pomóc w tym analityka HR?

Analityka HR

5 min read

Jak zmienić dane HR w wartościowe informacje dla zarządu?

Zbieranie danych i monitorowanie wskaźników to pierwszy etap budowania data-driven HR w organizacji. Sam pomiar i zbieranie danych to jednak za mało. Prawdziwa wartość tkwi w umiejętności ich interpretacji i wyciągania wniosków, które mają realny wpływ na biznes.